smbls 35.haftaya kadar kabızlıkla uğraşmış biri olarak bu konuda uzman oldum Cnmm öncelikle sabahları aç karnına 2-3 tane gün kurusu kayısı ve kuru incir yiyip üzerine bi bardak ılık su iç ilk aylarda baya rahatlatmıştı beni geceden bi tane cevizi kırıp bi bardak suda bekletip yine aç karnına önce suyu içip sonra cevizleri ye bu yöntem de çok işe yarıyor sonra günde bir bardak kefir içmek de iyi geliyor kaynamış Mısır ve siyah büyük erikler oluyor ya onlar da bağırsakları çalıştırıyor bi de bol su iç ben 31.haftaya kadar bu yöntemlerle geldim en son artık bunlar da işe yaramadı WC’de yarım saat oturuyordum ve çocuğu doğurucam diye korktum ıkınmaktan doktorum duphalac verdi 35.haftada bebeğim baş gelişe dönünce kabızlık şikayetim ortadan kalktı şuan çok şükür çok rahatım inş senin de geçici bi durumdur ve Benim kadar çekmezsin gerçekten beni çok zorladı