Tssgalk normal canım. Benimde ilk doğumumda hiçbir belirti yoktu 39+4 falandı sanırım suyum geldi. Öyle sancılarım başladı.
İkinci doğumumda oğlumda da 39+1 de falan sancım başladı 2 gün içinde de doğum yaptım. Yani öyle günler öncesinden başlayacak diye bir kural yok canım ☺️