Kızlar bu iki ilacı bugün doktorumuz verdi, maalesef bebeğim kolik bir bebekmiş her ne kadar öyle saatlerce ağlaması yoksa bile çocuğum sabahlara kadar sadece kıvranıyor bende anlamıyorum tabi en somunda götürdüm doktora ve çoçuk meğersem gazımı çıkaramıyormuş sizlerden de öneri alayım ? Kullanayım mı ? Ve gaz için ne önerirsiniz 🙏