BskSrc Kızlaar dün çatı muayenesi oldum, 2 cm açılmam vardı. Bugun de suyum geldi, hastaneye yatırdılar. Ancak hic sancım yok, suni sanci alacağım. Dayanamazsan sezeryana döneriz dedi doktorum. Cok korkuyorum, iyi dualarınızı bekliyorum 🙏
YaseminBatrk BskSrc korkma bende iki bebeğimi sunialarak doğurdum. Nasipse 3-5 saate doğurmuş olursun insallah. allah yardım etsin tek avazda dogur inşallah rabbi yesir oku sürekli. İkiniz de sağlıcakla çıkın dogumhan den insaallah
Betuulsenn BskSrc yaa Allah’ım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin, dayanirsin sakin öyle düşünme. Rabbim taşıyamayacağı bir yükü yüklemez kuluna, bize de dua et:)
BskSrc Zehra_2 dün çatı muayenesi oldum 2 cm açıklığım vardı bugün 4 gibi suyum geldi baktılar yine 2 cm’di. Sancim vs yok suni sanci verdiler 5.30dan beri suni sanci alıyorum ama masallah bünyem de sancıya dayanıklı galiba, bekliyorum hala 🤭 ama çok korkuyorummmm
BskSrc Betuulsenn insallah canim, rabbim hepimizi bir avazda kurtarsın. Herkesin bebeği sag salim gelsin inşallah 🙏
hunilimom BskSrc acilman felan ne durumda canım bende ilk gebelikte suyum geldi suniyle doğurmuştum 5-6 saatte
BskSrc hunilimom açılmam dünden beri 2 cm. Sancım yok, suni verdiler, 5den beri bekliyorum… sizin doğumunuz nasıldı? Ben cok tedirginim… özellikle kesi ve dikisten cok korkuyorum
Betuulsenn BskSrc sümmes sebila yesserahu, sonra ona yolu kolaylaştırdı ayetini bol bol zikret doğumu kolaylaştırdığını okumuştum:)
Anneolmak93 BskSrc bence hiç bekleme suniyle dogum çok zor hemde açılma yapmamışsa daha direk sezaryana gir bebegi riske atma canım
Zehra_2 BskSrc ayyy rabbim bir avazda kurtarsın canım inşaAllah , bende 37 haftalığım bakalım heyecanlıyız bizde🥹 İnşaAllah sağlıcakla kucağına alırsın bebişiii
Anneolmak93 BskSrc özeldeyseniz eger normal dogum yaparsanız alt dikişte uyuşturma isteyin hakkınız yaptırabilirsiniz
hunilimom BskSrc normal doğum oldu canım benim de 4 saatten sonra hızlandı hareket halindemisin dikis kesi hissetmiyorsun zaten uyuşturma yapılıyor
BskSrc Anneolmak93 5den beri suni alıyorum, sancım da yok 🥺 şimdi bir doz ilaç daha verdiler… bir daha deneyeceğiz olmazsa mecbur sezeryan😐
Hezer Anneolmak93 neden suniyle bebeği riske atsın ? Kadının modelini bozuyorsunuz binlerce kişi suni ile doğum yapıyor.
BskSrc hunilimom ikinci doz ilacı verdiler suni için.. açılmamı kontrol ettiler hala aynı doktorum da bir doz daha sancı dedi. Bekliyorum şimdi 🥲 squat falan yapıyorum, odanın içinde yürüyorum… baska ne önerirsiniz?
Anneolmak93 BskSrc boşuna sancı çekip vücudunun halini bitirme canım dogumdan sonra güçsüz kalırsın belli sezaryan olacaksın😞
berceste5155 BskSrc canım benim doğumum da aynı şekilde başladı suni alırken yatma yürüyüş yap skuat çek sancının hızlı ilerlemesine yardımcı oluyor
BskSrc berceste5155 yapıyorum canım fakat biraz önce 2inci doz ilacı aldim sanci için… yine olmazsa mecbur sezeryana gireceğim