Selam kızlar… 28.haftalarımda crp yani kandaki enfeksiyondan dolayı 5 gün hastanede yattım… Şu an 37 haftalık hamileyim ve doğuma 10 gün var sezeryan olacağım… İki gün önce doktorum doğum öncesi tahlil istedi ve crp hala yüksekmiş 49 daydı… Şimdi ben düşüncelere daldım doğumda bu enfeksiyon sıkıntı yaratırmı? Böyle crp yüksek olupta sağlıklı doğum yapan varmı aranızda?