Merhaba kızlar taşındığım için doğuma ayırdığım masrafları kısmam gerekti. Hem iyi bir hastane hemde uygun fiyatlı hastane arıyorum. Anadolu yakasında Memorial için fiyat aldım özel sağlık sigortam var 20 binini karşılıyor ama 49 bin tl sezaryen 36 binde normal doğum için fiyat verdiler çok uçuk değil mi bu rakamlar ya. Acıbadem’de bu ayarlarda var mı öneriniz?