Nazlican46 korkma.duruma göre kuvez e almazlar.bebde 37+3 te doğuma gittim.ama seninki doğum sancısı değil.yalanci sancı olabilir çok normal, ağırlaştın çünkü. Emin ol doğum sancısını bilirsin.bende hep korkardım ama baktım bir sancı giriyor bir iki dakika sürüyor sonra hiç bişey yokmuş gibi geçiyor.yani doğum sancısı düzenli olur.surekli bir ağrı değil.baktin aynı ağrı belirli saatlerde gelip gidiyorsa bu doğum sancisidir.evde biraz sancı çek duşunu al duanı et.sancilar beş on dakikaya düşünce gidersin.zaten hemen pat diye doğmuyor korkma.😁 Mesela süre tut 20 dakika önce sancı girdiyse bir sonrakinde 18 dakikaya düşer,sonra 15 gibi gibi.sanci gidince hiç ağrın kalmaz.rabbim dinlenmen için süre veriyor gibi😍😍