Motherandbaby_ Merhaba ben dün hamile olduğumu öğrendim beta dün akşam 21.30da 75di bugün sabah 11de 77i doktor progesterona baktı 29dedi ama düşük olma ihtimali var pazartesi günü tekrar kan vercem yardımcı olur musunuz çok endişelendim