Gzo Kizlar hheyet raporu almam lazim bizim hastane vermiyor serklajliyim alan varmi parayla olsada olur nerden aldinzi yardim edin ?
Firstt Gzo benim doktorum 25. Haftada özel hastanede 30 gün heyet raporu verdi. Sonra tekrar 15 günlük heyet raporu yazdı ve şimdi normal doğum iznine çıktım. Benim erken doğum riskim olduğu için yazdı ama Doktorla bir görüşün
Serklajligebelik Gzo Benim acil bir durumum olduğu için doktor kendisi verdi dediğim gibi, keyfi istemedim . Doğuma kadar yatmam gerekiyor