Sevda06_05 Bir diğer fikir ise bir tanıdığımız yapmıştı iş yerinden çıkış al Nisan sonu 25 nisan aynı gün başka bir yerde küçük bir dükkan vs tanıdık birinin yanında işe giriş sigortan yapılsın hala sigortalı görüneceğin için 6 mayısta çalışamaz raporu al 4 ay sonıunda o geçici firmadan istifa et ama bunu bir avukata sor . Bizim tanıdık kendisi bir iş yerinden istifa edip(2 yıldır çalışıodu ) tabi istifa ettiği için tazminat alamayacaktı oda almak için aynı gün baska yerde giriş gösterip o iş yerinde 1 ay çalışıyor gibi yapıp iş yeri bunu çıkarmıstı ve işsizlik almıstı