Fatma537 35+4um.. çok fena ağrım sizim var sanki omuzlarıma biri ağırlık veriyor iştahım hiç yok bebeğim ters hareketleri az özele gidiyorum doktoruma söylesem 38.haftada bebeğimi alir mi sıkıntı olurmu alsada
Maayg Ciğerlerinin gelişimi için iğne yapıyorlar benim daha önceki doğumum 33. Hafta da oldu 38 gayet normal olur korkma