Ben 15. Haftadayım geçen hafta plasenta previa teşhisi kondu. Çok kanamam vardı sadece. 3 hafta yatış verdi. Hiçbişey yapmıcam başka yani . Ayrılma dediğin şey bundan farklı , ayrılma olsa bebek yaşayamaz çünkü besin ve tüm aktarımlar ordan gerçekleşiyor.