854Gul- Diyet yapmalısın beyaz ekmek-makarna pilav yok / tatlı çikolata yok. 3 ara 3 ana öğün yapmalısın az az sık sık yemelisin. şekerli hiçbişey yok. Akşam meyve yersen yanında süt ya da yogurt yemelisin. Bunlar benim diyetisyenin verdikleri benimde değerlerim senin gibiydi 1 ay bu diyeti uyguladım ama düşmedi insülin başladık. 30+4 haftalık hamileyim. Bebek 1-1,5 hafta önde suyumun fazlalasmaması için dua edyrm