KbraOuz cnm ben gebelikte yaşamadım ama emzirme döneminde yaşadım bu acıyı halk arasında umma diyorlar tıp dilinde de Mastit meme iltihabı diyorlar genellikle o acıyla birlikte ateş sıtma vucütta ağrı aşırı derecede halsizlik oluyor bn emzirme döneminde 2kere yaşadım çok zor bi durum göğüs etrafında şişlik fln oluyor birde. Ben batıl inanançlara inanmam ama bu acının sebebi halk arasında canın birşey çektiğinde olur derler ama doğru mu bilmiyorum ama süt damarı çeker derler genellikle herzmnki yediğimiz şeyler ama bnm birinci olduğumda patates cips istemişti sadece aklımdan geçti ama pek önemsemedim sonra göğsüm acımaya başladı getirdiler yedim ve ve geçmişti ikinci olduğum da aynı şekilde olmustu onu yedim o zaman da geçmişti😄 Oyüzden hep işimi garantiye alıyorum aklımdan geçtiği anda eşime getirtiyorum 😂 belki senin de böylesi bir durum olmuştur bak biraz daha geçmezse doktora başvur