rumeyshaan merhaba 11+2 haftalik hamileyim sabah uyandigimda kahverengi leke geldigini gordum toplasan 1 lira boyutunda parca parca gelmis doktorum izinli 2 gun sonra mi gitmeliyim yoksa bugun mu?
bsr0101 rumeyshaan acile git canım hiç bekleme yada başka doktora aynı şekilde oldu bana düşük riskim başlamıştı hastanede yattım
Melike0607 Başka doktora gidebilirsiniz 13 haftaya kadar kanamalı geçti hamileliğim her defasında gittim ve iğne vuruldum
hulyaakgn34- Kesinlikle başka doktora acile vs gidin kanama leke hafife alınmamalı bi ilaç falan verirler
hulyaakgn34- rumeyshaan içini ferah tut inşallah bişey yoktur ama ihmal etme çünkü kanama gebeliğin ne başında ne sonunda hiçbir döneminde bi damla bile olsa normal sayılmaz