Durumunuz varsa risk almaya gerek yok gidin bence. Bir de detaylı ultrasonda renkli olarak bakıp bebeğe giden damarları inceliyorlar kan akışı iyi mi diye. Belki sizin doktorun makinesi iyi bir makinenin bilemiyorum tabi. Ben mesela devlet ve özelde birlikte kontrole gidiyorum , devletin makinesinden hiçbir şey anlaşılmıyor ama özele gidince bebeğin her şeyi iyi gözüküyor