Muucizemm Arkadaşlar 32 haftalık gebeyim rapor aldım rapor ücreti aylık mi veriliyor yoksa bebek doğduktan sonra mi bilgisi olanlar paylaşabilir mi lütfen
EGP Muucizemm merhaba tam 32+0da mı aldınız acaba? Kendi doktorunuzdan mı? Haftaya ben de alacağım fakat doktorum klinik doktoru olduğu için o veremiyormuş. Ben de devlet hastanesinden randevu aldım. İnşallah sorun olmaz verirler.
Edafmo Muucizemm 32de aldığınız rapor doğurduğunuz gün bitiyor ve doğumdan birkaç gün sonra yatıyor. Sonra tekrar 2 aylık rapor yazıyor doktorunuz o da aynı şekilde rapor bittikten birkaç gün sonra yatıyor
Mervetnl EGP benim doktorumda özel muayenehane ama yazdı. Sizinkinin anlaşmalı olduğu bir hastane yok mu acaba?
Muucizemm EGP özel hastanede en başından beri muayene olduğum doktordan aldm tam olarak 32 haftaya sıfır gün
EGP Mervetnl Var yönlendirdiğini söyledi ama detayları görüşemedim henüz. Peki ekstra ücret oluyor mu yani hem doktorunuza hem de yönlendirdiği hastaneye mi ödeme yaptınız? Belki böyledir diye devletten randevu aldım ne olur ne olmaz.
Xjx Ben haftaya 37.haftada alacağım çalışamaz raporunu , bana söylenen iş yeri raporu aylık onaylarsa devlet aylık yatırıyormuş. İnsan kaynaklarıyla da görüştüm 170 sgkyı da arayıp sordum aylık yatar dediler ama ne kadar yatar ne olur bilemedim.