33+1. Az önce geldim kontrolden. Bebişlerimden biri 1700 diğeri 1570 gram olmuşlar. Doktorum her şey normal dedi eğer dururlarsa 3 hafta sonra doğum gerçekleşir büyük bir ihtimalle 2 kilonun üzerine çıkarlarsa bizim için çok iyi olacak dedi. Haftada bir gideceğim bundan sonra kontrole zaten 3 haftam kalmış en fazla heyecanlandım 😄 inşallah hepimiz o haftaları görebiliriz sorunsuz sıkıntısız benim kızlar hala biraz minnak ama olsun yeterki sağlıklı olsunlar 💕