Mommy99 Daha doğumu konuşmak için çok baştayım fakat genital siğillerim var daha önce yaktırdım tekrar çıktı her yerde normal doğuma engel olduğunu görüyorum bilginiz var mı?
esrakrkrt Mommy99 evet cildiyeci geçtiyse bile sezeryan dedi kadın dogumcuda aynı şekilde yani sezeryan olmak zorunda bebege bulaşma riski olduğu için
minikmelegim_ Mommy99 bende bu sebepten sezaryen olmak zorunda kaldım. Tedavi de uygulanmadı. Hatta doğum zamanı çok az kalmıştı kendiliğinden bitti yine de doktorum yanaşmadı.
Pnr_KMRC1 Mommy99 bı arkadaşımda vardı genital bölgesinde siğil elma sirkesiyle geçtiğini söylemişti gün içinde aklına geldikçe elma sirkesi sürmüş deneyin isterseniz zarari olmaz sanırım💐
minikmelegim_ Pnr_KMRC1 zararı yok. Doktorum da bana önermişti ama organik olacak. Pek fayda etmedi ama