Nur_Husuf Incim_canim salam men 12 hefelik hamileyem ve ilk hamileliyimdi siz bu heftelerde olanda nece kklo almisdiniz yaza bilersiniz
Incim_canim Incim_canim men dunen hekimde oldu 22+1 de bebiw wukur Allaha yaxcidi her weyi birce bagirsaqlarinda biraz problem cixdi oda didi 2hefteye yine gel baxim narahatam goren niye ele olsun
Incim_canim Elsaa bagirsaqlarinda problem cixdi problem diyende didi heleki iwlemir elede gel iki hefteye birde baxim
Incim_canim Elsaa birde bebiw condelendi yeni sag terefde bawidi solda ayaqlari bele olanda sizce doguma kimi deyiwile biler?
Elsaa Incim_canim hele balacadi ushag nesa problem cixsada 2-3 heftiye kecib gedir ona gore hekim birde cagirir seni, mene de hekim dedi 2 hefte sonra gel yene baxaq ushag tam Boyusun, nece gramdi bebishin?
Elsaa Incim_canimsizinde komeyiniz olsun inshAllah, sag salamat dunyaya getirek bebishlerimizi, mendede 625 gram idi
Elsaa Incim_canim neye gore 2 heftiye cagirdigini deyirsense , ushagin organlari falan hamisi 25 heftede yaxshi gorunur dedi cinsiyet sorushursansa oglandi)
Elsaa Incim_canim he his edirem 1-2 heftedi . o geder gucu olmadigi ucun garnima baxanda bilinmir ama icde his eliyirsen ki seni tepikliyir😀
Incim_canim Elsaa hee yoldawim diyir noyabr 15-16gedek tam biliner yeqin nevar ne yox Mende qizdi🙈ilk bebiwdi sizdede?
Elsaa Incim_canim he ele bizde noyabirin 12 si falan getmeg isteyiriq, ilk bebishdi he , bes sizin? Ilk bebishler de tecrubesiz olur mamashalar)))
Incim_canim Elsaa mende diyesen heyasiz qizdi 18-19heftede hiss edirem ama indi qarnima baxanda sende meni bagiwla birazcik terpeniwini hiss etmek olur
Incim_canim Incim_canim Elsaa hee ilkdi mende teki sagsalamat qutaraq Allah salam ovlad versin hamimiza🙏🙏🙏 Elsaa
Elsaa Incim_canim mashAllah deyiler qizlar oglan ushaginan tez terpenir oglanlar biraz tembel galiba😀 nece kilo kokeldin 22 heftede)
Incim_canim Elsaa onu sorma)))) 55de hamile olduqumu oyrendim indi 63kqyam🤣🤣gece nefes ala bilmiremki