Tgcccc yenidoğandayken koku olmuyo ama ne zaman ki bebeğiniz ek gıdaya geçiyo koku pofffff tüm evi sarıyor.. 🤮 bir tane bile olsa onu hemen atamıyorsunuz. Ben korbell kullanıyordum. çöp poşeti içindeki özel çekip kopardıkça tekrar hazneye doluyo, yerli üretim uyumlu poşetler var diye biliyorum. Ben çok memnundum ama noldu nasıl oldu bilmiyorum 1-1,5. Senenin sonunda kokuyu sızdırmaya başladı Allahtan kızım bezi bıraktı o dönem ama şimdi 2. Çocuğumda çok ihtiyaç olucak napsam nerden sızdırıyo düşünüyorum
Not: Şuan ki fiyatına ben şok oldum 2 sene önce ebebekten 50₺ ya aldım ben 🫣 o kadar ihtiyaç varken çok çok menem bişi midir bilemiyorum