Merhaba kızlar,
Danışmak istediğim bir konu var.🌹
son adet günüm üzerinden 34 gün geçti.
Eczaneden aldığım testim pozitif çıktı. 32.günde beta hcg değerim 17.600 çıktı.Doktora gittim.Kese göründü ama bebiş görünmedi.2 tane daha beta vermemi istedi 48 saat arayla.34. Günde yani bugün ise beta değerim 28.171 çıktı.Bu kadar yüksek olması normal mi ? Biraz evham yaptım hiç bu değerler yok internette 🥺