Sellmaseellma Gns-gur her enfeksiyonda kullanıyorum uzun zamandır olmuyordu idrar yolu enfeksiyonu son zamanlarımda nasıl oldu anlamadım yine olmuşum bugün gece kullanıcam yatmadan içiyorsun idrarını tutuyosun sabaha kadar anında etki ediyor normalde
Tgcccc Üroday kullanmıştım ben hamileliğimi ilk öğrendiğimde çok idrar yolu enfeksiyonum oluyordu genelde idrar yolu enfeksiyonu için kullanılan şaseler bunlar
Tubimsi Gns-gur Ben kullandığımda 5 haftalıktı eczaneye de sordum tek kullanımlık zaten hiç bir sıkıntı olmaz dedi
Sellmaseellma Gns-gur en başından beri enfeksiyonum oldukça kullandım zaten 1 paket toz ağır bir ilaç olmadığı için zararı olmuyor şuan 32 haftadayım bu gece uzun zaman sonra tekrar kullanıcam
Dilara_ctn Bende kullandım canım ise yarıyor 24 haftalikken kullandım doktorum önerdi için rahatlıkla kullan zaten bi tane bunu kullandıktan sonrada mutlaka ama mutlaka bol bol su tüket iltihapi çabuk atarsın