Tiiffany mağazada sorduğumuzda zıbınlara 30 40, takımlar içinde 100den açıyorlar ağızlarını malesef 🤕 6 al 5 öde kampanyasından ben de 12 tane zıbın aldım ama zam gelmiş önceden hepi 25 liraydı. Şimdi askılı 25, kısa kollu 30, uzun kollu 35 lira olmuş ebebekte de .