Hulya2626 herkese lazım olmuyor o yüzden şart diyemem ama bana çok lazım oldu ilkinde. Doğumdan önce almamıştım, arkadaşım bende var lazım olursa veririm demişti. Doğumdan üç gün sonra gece çok kötü oldum, bebeğim sürekli emdiği halde sütü boşaltamıyordu. Ağlaya ağlaya eşimi arkadaşıma gönderdim makine için. İki ay sağmam gerekti fazla sütü,sonra düzeldi.
Şimdi lansinoh tekli elektrikli aldım aldım o yüzden kendimi bildiğim için. Doğumdan sonra da gerektiğinde alınabilir tabi. ben indirimde bulunca aldım, sürekli zam geliyor her şeye diye.
Bir de şöyle bir durum var, aslında ilk zamanlar elle sağmak daha iyi ,çünkü zaten az az geliyor onu ziyan etmeden sağıp bebeğe kaşıkla vs. veriyorlar. Ben onu yapamadım, belki tıkanıklık oldu bilemiyorum.