Zeynep_61_70 biz daha 22. Haftadayız ama bende dua ediyorum inşallah haftasında doğar ama çok kilolu doğmaz normal doğumda zorlamaz beni. İlk doğumda bebeğim 2 hafta önden gidiyordu doktorum bütün vitaminlerimi kesti. Kilolu doğmasın seni zorlamasın küçük doğanlar daha çabuk toparlar zaten dedi. 2900 doğdu şükür çabuk da toparladı