Nazli-61 Kızlar bebeğin kıyafetlerini yıkayacağım da pamuklu ayarda 30 dereceye atacağım sıkma kaç olsun düşük ayarda mı sıkayım hiç bilmediğim bi konu yardımcı olur musunuz
amine2023 Nazli-61 ben 30 derecede 800 devirde yıkadım. Pislikleri yok ya sadece tozu gitsin diye yıkadım sonra da ütüledim 😇
Nazli-61 Sevvl çok teşekkür ederim☺️ beyazları bir renklileri bir yıkamayı düşünüyorum aralara yelekte atsam sorun olmaz dimi o ayarda
Sevvl Nazli-61 valla canım onu iyi dedin ben güvenemedim beyazlar renklıler orlonlar yanı o hırkalar örgü yelekler ayrı attım hanı birde atsan olur aslında renkleri uygunsa tabi battanıyelerı ayrı yıkadım toplam 4 makınede bitti 😂