Selam kızlar bugün tam 13 haftalık 4 günlüğüz iki tane oğlum vardi 3 ncuye hamileydim bugün ki konntrolumuzde kizimizinn olacagini öğrendim hala şoktayım şaşırdım yani erkek hissediyordum hep siz kacinci haftada öğrendiniz cinsiyeti kesindir dimi ya doktorumuz 11 haftalıkken kıza benzetmisti bugunde kesin dedi.