Arkadaşlar merhaba inanın bazılarına saçma gelecek ama sadece bilmedigim için soruyorum. Benim bebegim Allah nasip ederse 14 şubatta dogacak. Boyu da 52 cm olmus bile biraz iri bir bebek. Benim aldıgım iç zıbın daha dogrusu hastane cantasına koydugum zıbınlarda 50 cm yazıyor. Benim ara boy olarak başka zıbınım yok ne yapsam bilemedim digerleri 3 aylık hep. Acaba 3 aylık olanlardan mı koysam yoksa o 50 cm yazanı mı? Deneyimli annelerden ricam bu soruya cevap vermeleri. Endişe de etmiyor degilim cok mu sacma soru oldu😂