Ben 10 haftalık oldum bugün. Hamileliğimi öğrendiğimden bu yana yaklaşık 2 hafta önceye kadar progestan kullandım ve lekelenmelerim vardı doktorum istirahat önerdi. O süreçlerde hep yattım sadece yemeğimi yaptım, tozumu aldım, çamaşır bulaşık onları hallettim ama dip köşe büyük temizlik yapamadım, korktum. Bir de elektrik süpürgem baya ağır kaldırmadım bilerek. Dik süpürgeyle idare ettim olduğu kadar. Şimdilerde yeni yeni başlıyorum işlere ama doktorum sen yine de dikkat et 3 ayı tamamen atlatana kadar dedi😌🙏🏻 Allah korusun hepimizin bebişlerini🧿