Kızlarrrrr bi bakar mısınız resim yükleyemedim ama uzun zamandan beri ilk kez adet belirtisi yasamadım ve bugün adet olmam lazım ama hiç belirti yok bende elimde Ovulasyon testim vardı yaptım ikisi de çift çizgi çıktı sizce doğruluğu var mıdır ? Bi iki gün daha gecmesini bekliyorum bu arada kan vermek için.