Gozde4 bende de devamlı sarımsı akintiyka beraber ıslaklık oluyordu
Sanırım normal. Doktoruma sordum çok akıntım oluyor normal mi diye hamilelikte akıntı artışı normal birde gebelikte vajinal mantara çok müsait oluyomusuz fitil ve travazol krem yazdı
İyi geldi şimdilik sadece 1 fitil kullandım akıntımı kesti hemen şaşırdım