Esoo0698 rumeysadumannn 17 değilde 24de oldu hastaneye gittim hemen 1cm açılmam vardı yatışım yapıldı doğum olırsa diye şükür olmadı 36da doğuma alındım 6 cm açılma ile sezeryan
rumeysadumannn Ummberaa bende sabahları sadece peçeteye kahverengiye dönmüş kanamam oldu sizin ne zaman oldu nasılsınız
rumeysadumannn Esoo0698 benim açılmam yok bebek de eşinde plasenta da bir şey yok damar çatlamış olabilir dedi hiç duydunuz mu ?
ecey rumeysadumannn evet bana da lekelenme olduğunda idrar yolu enfeksiyonu vb şüphelenip birşey çıkmayınca kılcal damar çatlamasıdır denmişti
Ummberaa rumeysadumannn bende bi başlayıp bi bitiyor ecoprin içiyorum 3 gündür korkumdan onu da içemedim kanamamı artırır diye pembe kırmızı başlıyor kahverengiye dönüyor sonra bitiyor gene başlıyor bende anlamadım
rumeysadumannn ecey şuan kaçıncı haftanızdasınız korktum bir gece hastanede yattım psikolojik açıdan çok kötüyüm
ecey rumeysadumannn 19+1 şuan, bu durum olduğunda 13+3 flndı. Ve benim belki denk geliş bilmiyorum hamilelik öncesindeki regl tarihlerime denk gelmişti lekelenme. Bazen bünye de yapıyormuş.
rumeysadumannn ecey bana da öyle dediler ama doktorum damar çatlaması dedi. Sizin olduktan sonra ne kadar sürdü ?
ecey rumeysadumannn bir kez sabaha karşı oldu ertesi gün kahverengiye döndü. Bir daha da olmadı çok şükür ama progestan fitil kullanıyorum o günden beri, bırakmak istemiyorum.
Aysr-42- Merhaba. 4+4 deyim şuan.İlk gebelik. Hamilelik boyunca adet gibi kanama olucak mı aylık acaba.
ecey Aysr-42- selam, ben hamileliğimi 8. haftada öğrendim ve o zamana kadar gayet regl de oldum ara kanamalarım da oldu minik minik. Bazen vücut yapabiliyormuş