Semaa34 İkiz gebelikte cinsiyeti ne zaman öğrendiniz Benim haftaya randevum var 15+2 haftalık oluyoruz sizce cinsiyet belli olur mu
ilaydaelcinn_1 Semaa34 yani cinsiyet şuan bellidir tabii de anca doktorun görebileceği pozisyondalar ise söyler. 13.haftada öğrenmiştim tek bebişti benim 😻🌸 sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻
symabskrt 12.haftada birine kesin kız dedi diğeri erkeğe benziyor ama yanilabiliyoruz dedi 14.haftada ikiside kız dedi bebeğin pozisyonuna bağlı ama 14.haftadan sonra genelde kesin belli oluyor 🥰