Betul-yalcn Merhaba anneler bulantılarınızla nasil başa çıktınız uyanmamla beraber gün içinde sürekli bulantı hali yaşıyorum
Aspenya44 Betul-yalcn resmen günlerce surundum . Çok zor hep yattim . Çok susuz kaliraaniz seruma gidin iyi geliyor . Ve asla prilam siz yapamadım. Birde evde 3 çocuğum var bakmam gereken 😭😭😭 çok şükür bulantılar geçti . 19 haftadan selamlar
Betul-yalcn Aspenya44 bende aynı durumdayim mutfak topalancak kapısına kadar bile gidince midem bulanıyor sürekli yatıyorum 🥺
Bir_tirtilannesi Betul-yalcn 13. Haftaya kadar çektim canım malesef bulantıyı sürekli istifra ettim kilo verdim o yüzden ilk 3 ay mide bulantı ilacı kullanıyordum ama o haftalarda pek etki etmiyordu ne yediysem içtiysem fayda etmedi bana şuan 20. Haftadayım hala mide bulantı ilacı kullanıyorum normalde gece yatmadan 2 tane içilmesi gerekiyor bulantı çoksa ama ben 1 tane içiyorum pek bulantım olmadığı için doktoruna danışarak alabilirsin canım prilam Dr ilacın adı 🤍
Aecer Betul-yalcn ben de prilamla çare bulanlardanım. Hatta bugün bıraktım ve midem bulanmadı çok mutluyum :)))) 7. haftada başladım 12. haftadayım çok şükür kısa sürdü. Gece yatmadan 2 içiyordum başlarda sonra teke düşürmüştüm.
defneveannesii_ Benim sabah bulantılarım çok, eşim işe gidiyor ben afedersin istifra etmeye🙊 Tuzlu çubuk kraker bulunduruyorum başucumda ben yararını gördüm 10 haftalığız🫶🏻
Bir_tirtilannesi Betul-yalcn malesef kullanıyorum canım ilk hamileligimde doğuma kadar kullandim birakmaya cesaret edemiyorum doğrusu 2-3 hafta önce icmeyeyim kendimi deneyim dedim zehir oldu o günüm her dakika istifra ettim serumla kendime geldim o yüzden devam ediyorum kullanmaya 🙁