dorukkusumunannesi Gece uyanınca göğsümden süt gelmişti yatağım üstüm ıslaktı hep bu normalmi Kizlar 20+3 haftalığız ? Endişelenmelimiyim ?
Slaedz Ben 28+1 haftalık gebeyim benimde o haftalardan itibaren gelmeye başladı ama damla damla yeni yeni yoğunlaşıyo bence o kadar fazla gelmesi tereddütte bırakıyor yoksa gelmesi normal