Başlık büyük olunca bi zaman sonra göğsün sadece kahrengi bölgesini değil ten kısmını da içine alıyor, böyle olunca hem göğüs çok acıyor, hemde süt gelmiyor.. Elimle sagdigimda daha çok geliyordu ama o da yorucu.. Allahım tüm bebeler emsin analar bunlarla uğraşmasın diliyorum. Bide bi memeyi emzirirken digerinden ilk zamanlardaki akan süt bosa gitmesin diye mochi iyidir