Betulaa evet 925 ile 10-15 tl oynuyordu aralarında . E bebekte şuan %28 indirimde ihtiyaçları toplamak için çok uygun bi zaman . Ayın 17 sinde avent ürünleri indirme gircekmiş galiba😃 emzikle suluk alacağım😃 belki bi de biberon.emin olamadim vermeyi düşünmüyorum mama kullanmazsa.Bi de kaşık biberon aldım yenidoğan için,sağdığım sütleri vermek için aklınızda bulunsun💙😍😍