Benim de tansiyon problemim var, önceden de hipertansiyon hastasıydım, hamile kalınca ilacımı alfamet ile değiştirdik, 22. Haftaya kadar idare ettim, yaklaşık bir haftadır tansiyonum yükseliyor, hastane ortamında gerildiğim için 16-17 civarında, evde 12-13 arası çıkıyor genelde, ilacımın dozunu arttırdık günde dört tane içiyorum ama düşmüyor benimde :(