Merveftm Kızlar dün tetanoz aşısı yaptırdım. Dün sadece kolumda ağrı vardı şuan hem ağrı hem ateş halsizlik var .yaptırdıktan sonra ateş ve ağrınız oldu mu veya ne kadar sürdü.
Eceecim Merveftm sadece kol ağrım olmuştu. Ama ben nolur nolmaz diye parol içtim aşıdan sonra. Asm de hemşire söylemişti. Geçmiş olsun🌸
Merveincim Merveftm hemşire banada aşı sonrası ağrı vs olursa bir tane parol içebileceğimi, ağrı için koluma havluyla buz koyabileceğimi söyledi çok ağrı olursa buz deneyin geçmiş olsun
Merveftm Artık ağrıyı geçtim ama vücut direncim düşük sanırım kemiklerim agriyo resmen ateşte oldu artık geçmezse ariycam doktoru
Merveftm Evet kol ağrısı da çok ama içim yaniyo Ya iç ateşim çıktı resmen disarda Bişey yok. Ama bütün eklemlerim kirilicak gibi o kadar agriyo ki boynumdan ayak uçlarıma kadar.