Yaklaşık bir aydır bende de oluyor. Tansiyonla bağlantılı olabileceğini söylediler ama tansiyonum hep düşük çıkıyor. son olarak kansızlık tespit edildi. Onunla alakalı olabileceğini söylediler. Neden olduğunu net bilmiyorum ama doğumdan sonra geçeceğine inandırıyorum kendimi. Çünkü doktorum da böyle söyledi. Bazen gerçekten sabır zorlayıcı oluyor.