yorumcuanneniz İlkindede öyle olmuştu haftası iyi olmasına rağmen çok inliyor deyip küveze aldılar 😭 dokunamadım bile 38+4 çok dikkat etmiştim emzirmeme bile müsade etmediler doğar doğmaz saçma sapan iğneler vurdular offff😞
Ginger_ yorumcuanneniz geçmiş olsun canım erkenden alırsın kucağına inşallah iyidir o merak etme stres olma süt sağ bol bol dua et geçeçektir eminim 🙏❤️
Kyy01 yorumcuanneniz saçma sapan değildir ay ihtiyacı olanlari yapmışlardır hemencik sağlığına kavuşur inşallah
Mervetnl yorumcuanneniz öncelikle çok geçmiş olsun, inanın gerekli olmasa almazlardı çok zor tahmin edebiliyorum ama onun için en sağlıklısı buysa üzülmemeye çalışın 🙏🏻 çok inlemesinin sebebi neymiş peki? Herhangi bir şey söylediler mi acaba?
Flyderndkk yorumcuanneniz solunum sıkıntısı çeken bebek emzirtilmez güzel anne bebeğini daha da zora sokar. Bu çoğu yenidoğanın başına gelen bir şey. Gereksiz saçma sapan şeyler olarak düşünme. Bebeğin şu anda güvenli yerde.
Babykalamar Küvez tamamen sans isi kuzum.35 de dogan girmiyor 38-39 da dogan giriyor. Cigerlerine bagli. Cigerleri solunumu tam gelismedigi icin onlem amacli almislardir haftasi iyi bi kac gune cikar.