Goknur_mahan Meraba 14.haftalık hamileyim.. 2li tarama testim yaştan dolayı ve kanda yüksek çıktı… Amniyosentez yada FETAL DNA Testi önerdiler??? 2li tarama testinde riskli çıkıp bu testlerden yaptıran varmı???
siyahbranul Goknur_mahan Merhaba. Benim de ikili testim ultrasonda normal kanda yüksek riskli çıktı kombine risk 90/1 . Fetal DNA testi yaptırdım temiz geldi çok şükür.
Minigim--2 Goknur_mahan benim eşimin akrabasi vardı onun yaştan teste riskli çıkmıştı detaylıda yanlış yapıldığı ortaya çıktı gayet sağlıklı doğum yaptı
Nurkcy Goknur_mahan aminiyosentez biraz riskli Fetal DNA yaptır bence kesin sonuç. Bende hiç taramaları yaptırmadan direkt fetal yaptırdım.
MugeGuness Goknur_mahan benim de kanda riskli çıktı. Ultrasonda bir anomali yok her şey normal görünüyor. Doktorumun tavsiyesiyle fetal dna yaptırdım dün sonuç bekliyorum şimdi. İnşallah temiz çıkar 🙏
Goknur_mahan Herkese Çok teşekkür ederim.Bende önce Fetal DNA testi yaprırmak istiyorum..İstanbuldayım..Fetal DNA testi yaptıranlar nerde yaptırdınız acaba yardımcı olursanız sevinirim.. Rabbim hepimize hayırlı sonuçlar almayı nasip etsin İNŞALLAH🤲🏻🤲🏻
Nurkcy Goknur_mahan Ben istanbuldayım Nice firmasına yaptırdım kendi doktorum önermişti. Eve gelip alıyolar kanı Amerika’ya gidiyor 350 Dolar. 6.600 TL ödemiştim. Extra cinsiyeti de öğrenmiş oluyorsun kesin oluyor oda
MugeGuness Goknur_mahan ben nipt plus firmasında yaptırdım. Eve gelip kan aldılar Amerikaya gitti 15 güne sonuç gelecek. 6500 tlye yaptırdım