8143 Bat benimde 8 i ama erken test yapipta hüsrana uğramak istemiyorum karnimda ağrı oluyo bazen inşallah bekliyorum. 9 nda kontrolüm var zaten bekliyecem inşallah Allah hepimize nasip etsin 🤲
Carpedym Benimde 1 gün var adetime ama hiçbi belirtim yok çok hafif karın ağrısı vuruyo bazen göğüs ağrısı bide aralıklı akıntım var normal okadar bende bekliyorum bakalım
Tug_34 Bat 5 şubat şeffaf akıntın çok fazla Ama bu sabah ilk idrarla test negatif Kan verdim bakalım yarın sabah çıkıcak