Beybiacar Arkadaşlar bu hafta fetal dna yaptım çok şükür temiz çıktı cinsiyeti sordum erkek dedi doktor daha öncede erkeğe benziyor dedi sizce detaylıyı bekliyeyim mi yoksa alışveriş yapayım mı
MugeGuness Beybiacar bir şüphe için mi yaptırdınız acaba yoksa tarama testlerini yaptırmamak için mi ? Benim ikili taramam riskli çıktı ben de yaptırdım şimdi sonuç bekliyorum. İnşallah benim de temiz çıkar dualarınıza talibim 🙏 bu arada alışverişe başlayabilirsiniz ordan çıkan sonuç kesin sonuç 🌺
3kuzuAnnesiyim Getsl dn ultrasyondan kesin bir sonuc verio. Erkktir. Bende o testi yaptim ama 20. Hafta soylenecek bkliorum
Beybiacar MugeGuness ikili tarama testimde orta risk çıktı bizde eşimle kafaya taktık biraz 20. Haftaya kadar beklemek istemedik ondan yaptık çok şükür temiz çıktı inşallah sizinkide temiz çıkar rabbim bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 bu arada siz hangi firmaya yaptırdınız