5yildansonrA Bu iki haftadır aşırı duygusal oldum bir rüya yüzünden sabahtan beri ağlamaktan gözlerim acıyor elimde değil
myangelson 5yildansonrA fazla duygusal değilim ben hiç rüyaya falan ağlamadım 😅 çok çok aşırı etkilenmem gereken bı olay lazım
Eceecim 5yildansonrA normalde de çok duygusalım. Şimdi hamilelikten hiç ağlanmıycak şeye zır zır ağlıyorum. Eşim dalga geçiyo bu halimle artık ☺️☺️
Aysenurozs 5yildansonrA ben normalde de çok duygusaldım şimdi çok fena oldum doğum yaklaştı her şeye oturup ağlıyorum vallahi 🤭
Tugce3561 5yildansonrA ben duygusal değilim de aşırı agresif ve gerginim kimse bana soru sormasın istiyorum nasılsın demeleri bile batıyor sanki hele kocammmm… bu hamilelikte asıl zulümü yaşayan o işte🤣🤣
5yildansonrA Eceecim aslında 15 haftalık devlete gittim üç kez sordum artık en son uyuyor diye bir kaç vurdu karnıma kız gibi ama emin değilim dedi bende birdahikine özele gidicem içimden hep erkek geçiyor ama
Gizemlibirisi Ben duygusal sayılmam,eşim oto boka gözleri dolar çok sinirlenirim.gozleri dolduğundan konuşamaz hiç ,konuşsa ağlayacak😁😁😁