mysweetbabyy Kizlar baya korkuyorum bsktim randevu da yok doktoruma yarın kontrolüm var biraz daha beklesem mi acile mi gitsem 😟
Maviboncuk52 mysweetbabyy bişeyler yiyip sol yanına yatıp dinlen istersen ben hareket etmediği zaman öyle yapıyorum
Udu mysweetbabyy banada olmustu kasik kasik pekmez yemistim yinede etmemisti aklim çıkmıştı sonra normale dondu ama biraz bekle etmezse git hem için rahatlasin hem bi sorun varsa hemen mudahale edilir
Eceecim mysweetbabyy korkmayın bana da oluyo bazen. 32. Haftadayım geçen hafta öğlene kadar hareket etmedi. 1 kaşık nutella yiyip soluma yattım karnıma dokundum hareket etti neyseki. Siz de öyle yapın bazen bebişler öyle yapabiliyor👼🏻
mysweetbabyy Dmttthemum tatlıdan yiyemiyorum şeker yuzunden baya tedirgin oldum 1 saata kadar etmezse gidicem artik
mysweetbabyy Kizlar geldim hastaneye nst girdim biraz hareketsiz çıktı yemek ye bi daha cekilcek dediler yemek yiyorum şu an baya panik oldum
Maviboncuk52 mysweetbabyy sakin olmaya çalış yemeğini ye güzelce inşallah bişey çıkmaz duygularını hisseder bebişin o yüzden telaş panik yapma bişey olsa zaten hastanedesin hayırlı haberler ver bize 🙏🏻
Seda0909 Kızlar 30.hafta da agrilariniz var mi? Benim belim bazen kasiklarim agriyo korkmuyo degilim haftaya randevum merak ediyorum
Skrn1 mysweetbabyy panikleme bebek stres yapmasın aç olduğun zaman nst zaten yanlış çıkarıyor bak gör yemekten sonra hareket ettikçe kalp atışları artacak bebeğin strese girersen oda stres yapar ve hiç oynamaz