Mugesen Büyük gün geldi çattı... Bende yarın allah izin verirse inşallah, doğum yapmak için yatışım yapılacak... Bugünü görmek için sabırsızlansakta heyecandan ölsek te insan doğum yapacağını duyunca panik olup telaşlaniyor.. Allah nasip ederse bende dogum hikayemi paylasacagim.. herkese hayirli bir gebelik ve doğumlar dilerim🤲🙏
Nursen21 Mugesen inşallah kazasız belasız doğurursun Doğum yapacak birini duyduğumda heyecanlanıyorum sanki ben doğuracam 🤰🏻 İkinizede sağlıklı ömürler nasip olsun inşallah 😊😘🤱🏻
Siriiiin Mugesen Eabbim bi avazda sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.Rabbim onunsalih kullarından eylesin..Her doğum yapıcak veya yapmış olan kardeşimizden rica ediyorum.Bebek sahibi olmak istiyorum hemde ikiz rahmim yunurtalıklarım gayet ikiz için müsait dua eder misin sancı anında edilen dualar kabul olurmuş🙌🏻🌿
Mugesen Nursen21 çok teşekkür ederim.. Benim 2. Doğumum olacak inşallah ama 1.mis gibi telâşlandım.. halbuki başıma gelecekleri biliyorum yani.. Ve yapi gereği gaddar ve gamsizimdir. Ama annelik iste.. bir evlât.. bir emanet.. allah hepimizinkini korusun ve kucağınıza almayı nasip etsin🤲
Muhasebeci Mugesen canım benimde öyle olacak rabbim nasip kısmet ederse inşallah 12 gün önceden gelecek ama etrafımdakilere sordum hep 37-38 haftalarda yapmışlar Doğumu hep bir sıkıntı yaşamamışlar.. inşallah bizlerde bir problem yaşamadım sağlıklı sıhhatli kucağımıza alırız Bebişlerimizi ☺️☺️☺️ Korku heyecan hepsi bir arada olan karmaşık duygular içinde oluyoruz ☺️☺️☺️
Mugesen Zeynozeyyo Yok canım. 4.5 cm açıklığım var , sunni verip once normal dogum deneyecegiz.. eger bir terslik olursa sezeryana dönüş yapariz dedi.
Mugesen Muhasebeci bir avazda kurtarsın sağ salim kucağına almayı diliyorum ve dua ediyorum.. kolay ve hayırlı bir doğumun olur inşallah.. 🤲🙏
Mugesen Siriiiin tabiki ederim ne demek.. Allah kalbine gönlüne gore versin.. 🤲🤲 teşekkür ederim.. Allah razı olsun senden.. 🙏🙏