gsmgr Selam arkadaşlar . Son trimesterdeyim ve çok şiddetli bacak ağrım oluyor özellikle de geceleri.doktor magnezyum verdi bunun için ama çözüm olmadı. Uyumakta zorlanıyorum. Buna benzer durum yaşayan var mı , çözüm bulabildiniz mi 😞
Semanur-51 gsmgr bende ayniyim yaklasik bir haftadır bacak ağrısı çekiyorum yurusem ağrıyor 1 dakika sabit ayakta dursam ağrıyor egilsem ağrıyor gece sıcak su falan koydum bacağımı yüksek bı yere koydum yattım biraz hafifledi bugun kontrolüm var canım sorucam gelince bilgi veririm sanada
cannkmrc gsmgr Benim 6. Aydan sonra şiddetlenerek artmıştı günlük yürüyüş yapınca hafifliyor bir ara hiç yürüyüş yapmamıştım o zaman daha da artmıştı kesinlikle yürüyüş çok iyi geliyor
gsmgr cannkmrc benim özellikle geceleri çok şiddetleniyor, uyutmuyor beni. Gündüz hareket halimde olduğum zaman daha iyiyim 😐
cannkmrc gsmgr çok iyi anlıyorum seni geceleri çok afedersin tuvalete çok zor giderdim yürüyüş yaptığım gün çok rahat oluyorum ama yere bağdaş kurup oturamıyorum
gsmgr Semanur-51 sabah akşam magnezyum alıyorum ama bana mısın demedi. Dün gece parol aldım. Bi tek o rahatlattı. Her akşam parol alsam sıkıntı olur mu acaba 😐