Meryemm22 Hanımlar hamileliğimin 37. Haftasındayım . Bi kaç gündür afedersiniz akıntımla birlikte su da geliyor . İdrar olmadığına eminim. Sizce bebeğin suyu mu geliyor ? Öyleyse bi zararı var mı ne yapmam lazım?
AyFa1608 Meryemm22 doktora görünmelisin. Doğum zamanın gelmiş zaten. Suyun da geliyorsa enfeksiyona açık şu an bebeğin ve su azalması bebeği tehlikeye sokabilir.
Anne980 Meryemm22 eğer su geldiğini hissediyorsanız bence hemen doktora başvurmalısınız çünkü bebeğin suyunun azalması risk oluşturabilir.
Meryemm22 AyFa1608 Randevu çok zor alabiliyorum. Randevusuz da alınmıyor. Bebek üç gündür çok sert bir pozisyonda . Hareket etmekte zorlanıyorum.
brccelik Meryemm22 nereye gidiyorsun bilmiyorum ama mesela ben devlete gidiyorum 36dan sonra randevusuz gidip sabah isim yazıyorsun gebe kontrol polikliniği var ayrıca orada bakıyorlar gidince öğren istersen. Ben Sancaktepe İlhan Varank’a gidiyorum.
AyFa1608 Meryemm22 bunun için randevuya gerek yok ki acilden giriş yapabilirsin bekledikçe tehlikeye girersiniz Allah korusun
Meryemm22 brccelik Ben Adana’da annemlerdeyim şuan doğum için. Hastane bize çok uzak ama devam ederse dediğiniz gibi yapacağım. Gün içerisinde gidince de bakıyorlar mı ?
brccelik Meryemm22 gün içinde acilden bakarlar zaten gebe polikliniğinde bir sıkıntı görürlerse acile yada doğumhaneye gönderip baktırıyorlar suyu azsa alttan muayene ediyorlar